Thailand dag 1 tot en met dag 3/4 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sjoukje Vries - WaarBenJij.nu Thailand dag 1 tot en met dag 3/4 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sjoukje Vries - WaarBenJij.nu

Thailand dag 1 tot en met dag 3/4

Door: Sjoukjeee

Blijf op de hoogte en volg Sjoukje

31 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

De eerste dagen in Bangkok zijn alweer wat voorbij. Het vertrek op schiphol was mooi, Irene en ik hadden een mooie groep meegenomen voor ons afscheid. Was wel moeilijk hoor. Bij afscheid kreeg ik van Kirsten een leuk kadootje voor als we vlogen, die is inmiddels open gemaakt. Een hele leuke brief een een dagboekje! Dankje Kir! Vanaf toen zet ik eigenlijk elke dag er wel wat in, en datzelfde wil ik ook zo ongeveer in deze reisverslagen zetten. Dusss, reisverslagen per dag met datum (A)

Dag 1: 28 maart 2012

Zooo... 1e vlucht zit er al weer op. Irene en ik zitten nu in het tweede vliegtuig: wat is die groot!
De vlucht naar Zurich ging vlekkeloos en snel. Na afscheid van iedereen genomen te hebben zitten we dan met z'n 2en, helemaal alleen nu. Ik mis iedereen al wel best wel erg eigenlijk, vooral Ian (L).

Dag 2: 29 maart 2012

De vliegreis was lang.. In slaap vallen, wakker worden... en dat in veel de krappe stoelen... Maarja, we zijn geland! Haha, Irene helemaal panisch ^^.
Op het vliegveld van Bangkok eerst het paspoort en alles laten zien, en toen onze backpack gehaald. Die zijn gelukkig ook aangekomen!
Geld hebben we gehaald, mensen gevraagd waar we heen moeten en eindelijk in de schuttle bus terecht gekomen. Hiermee hebben we een heel stuk gereden en veel gezien. Met de taxi's ook een heel gedonder, maar uiteindelijk is het ons toch mooi gelukt om met een taxi in anderhalf uur, voor 5,- per persoon bij ons backpackers stekkie tekomen. 4,- per nacht per persoon! net Bangkok in geweest, heel gezellige drukte! We hebben zelfs een Olifant al zien optreden! Nja, met olifanten krijgen we nog genoeg te maken! Nu even rustig zitten en dan slapen, morgen weer een dag!

Dag 3: 30 maart 2012

Slecht nacht... maar wel lang geslapen! Half 12 werden we wakker, de kamer opnieuw voor een nacht betalen en toen nog even geprobeert te slapen. 20 voor 2 werden we definitief wakker. ik heb even gedoucht en toen ope strun. weer flesjes water gekocht, zwembad gezocht voor later, en toen naar een cafe gegaan voor internet. we moesten daarbij wel wat bestellen. Dus, even contact gelegd met nederland. helaas alleeen van Jorn directe reactie terug, maar dat was ook even gezellig! Na nog een fles water te hebben gehaald, terug op ons Guest-House aan. Hier zitten we nu al een tijdje gezellig informatie op te doen uit het handige boek dat ik van met heb gekregen. Leuk, als die dingen die irene even opnoemd!

Weer even pauze in onze kamer: Irene moet zicn opmaken voor het uitgaan (A)
Net lekker gegeten en de Fish Spa gedaan. Heel apart om 10-tallen kleine visjes aan je voeten te zien en te voelen knabbelen.

Weer even op pad geweest, weer leuk wat kraampjes gezien en een voet/beedn massage gehad! lekker joh!
tis nu wart voor 1 s nachts, dus maar lekker naar bed. ( 4 uur sliepen we nog niet ^^)

Nu is het al dag 4, maar dat verslag komt later!

XXX Sjoukje

  • 31 Maart 2012 - 07:51

    Inge:

    Sjoukje zo te zien en te horen hebben jullie het hartstikke naar de zin; zou zo wel een tijdje met jullie mee willen reizen! Geniet ervan en veel plezier!

  • 31 Maart 2012 - 09:04

    Wybren:

    hey wat een netjes en duidelijk verlag, en wat leuk om je op deze manier wat te kunnen volgen.
    fijn om te horen dat ook je bagage aan gekomen is en dat alles lukt met slaapplaatsen enzo.
    straks wordt je opgepikt door ativitie en gaan jullie Het beleven. IK ben nu al nieuwsgierig.
    ook fijn om je op foto"s te zien ,ik kan echt zien dat jij daar bent haha.
    wel geniet ervan en natuurlijk missen wij jou ook hoor,liefs van mij maar ik denk vast ook vasn ons allemaal. PS voelje niet verplicht om ditrect te reageren denk eerst vooral om je zelf(en Irene ) en je vakantiewij volgen je .doei xxxxxx

  • 31 Maart 2012 - 11:04

    Kirsten:

    Hee Sjoukje :)

    Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen en zo te horen hebben jullie het wel naar jullie zin !
    Ik lees al jullie verslagen op jullie site, dus goed bijhouden ;) en heel veel foto's er op zetten (A)

    Dikke kus kir <3

  • 01 April 2012 - 05:18

    Je Poppie(L):

    heeey liefie!(L)

    ik volg je reisverslag ook ^^
    hoop dat het nog leuk is daar!
    wel kut van die beltegoed maar we kunnen tenminste smsen!
    veel plezier nog poppie i miss you, you are my everything!

    xxxxxx (L)(L)(L)

  • 01 April 2012 - 09:33

    Rudolf Visser:

    Wat een geweldig avontuur ga je beleven. Ga er van genieten en blijf ons op de hoogte houden via dit reisverslag. Veel plezier.

    Rudolf

  • 01 April 2012 - 10:14

    Lien(oma) Stal-de Vr:

    hallo mop, Fijn, dat je al zo vlot aan een reisverslag bent begonnen. Griezelig eerst denk ik, die visjes. Geniet er van en ik volg je. Tuut

  • 02 April 2012 - 01:42

    Sjoukje De Vries:

    Heeey allemaal!

    Wat leuk om jullie reacties te lezen! Ik denk dat ik 1 keer per week of misschien iets vaker een reisverslag erop zet, maar check wel vaker mn mail en facebook enzovoort;)
    Vandaag begint het eerste project, we zullen zien!
    Tis wel heerlijk om dag en nacht in korte broek en hempje te kunnen lopen, afgezien van de muggebulten dan;) Ik let deze vakantie niet op de grammatica (A) dussss, er kunnen soms fouten in zitten, ik erger mij erzelf niet aan;)
    Fijne dagen in Nederland allemaaall!

    XX Sjoukje

  • 02 April 2012 - 17:02

    Inge:

    Vreslijk, die muggeNbulten he? :P

  • 06 April 2012 - 10:29

    Mem:

    leuk he al die reakties?
    en al die dingen die je mag beleven.......lijkt me echt super.
    dus genieten maar.
    je hebt ook al vriendinnen opgedaan? of zag ik dat niet goed(samen op de foto, samen film kijken)?
    gelukkig hebben we skype nog, dus mobiel kan aan de kant, haha. of toch maar niet?
    ik zet af en toe een foto van jou op mijn facebook, en moet je dan al die likes zien, en reakties, veel mensen vinden het leuk wat je doet dus.
    ben benieuwd naar je volgende verslag. daar staat vast ook wel over de apentempel in :).
    ik zal effies opruimen in de tuin, jij zit vast te eten nu.
    blijf genieten en tot weer eens een keertje.

    liefs mij

  • 07 April 2012 - 14:07

    Sjoukje De Vries:

    het volgende verslag staat er op! de Foto's volgens, het duurt en uber lang om die te downloaden, dussssss, leesse!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjoukje

Ik ben Sjoukje de Vries. Dit dagboek maak ik omdat ik vanaf 28 maart met mijn vriendin Irene 2 maanden naar Thailand ga!

Actief sinds 28 Maart 2012
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 8485

Voorgaande reizen:

28 Maart 2012 - 02 Juni 2012

Mijn reis naar Thailand

Landen bezocht: